2015. július 10., péntek

Meglepetés II: Ruta története képekben

 
Itt is van, az utolsó meglepetés. Egyben, az utolsó bejegyzés ezen a blogon. Nem fogom törölni a blogot, csupán, már nem igazán fogok feljönni.
Minden kép alá, írok egy kis idézetet, hogy visszaemlékezzünk, Rutára.
Lara
 
 
 
"- Azt hiszem figyelnek bennünket. - súgja a fiú Katnissnek. Rám pillant. Szürke szemeiből sajnálat tükröződik. Peeta dob, ő pedig egy másik dárdáért nyúl.
- Ha jól emlékszem Ruta a neve- súgja ismét halkan. De én hallom. "



 
"- Elérkeztünk, ahhoz a kérdéshez Ruta. Hogyan szeretnél életben maradni az Arénában?- kezdi szánakozva. Nagyot nyelek, megtörlöm verejtékező kezemet a ruhámban, és kinyitom a számat. Újra elbátortlanodok.
-Nem könnyú engem elkapni. És ha nem tudnak elkapni, nem tudnak megölni. Mondom rekedt remegő hangon, de a végére visszanyerem elszántásfomat. - Úgy hogy ne mondjon le rólam kapásból."
 
 
 
 
 
 
"Piciny ujjaimmal lefele bökök, a Hivatásosak felé. Meg persze Peeta felé"

 
"-Tudod, nem csak ők köthetnek szövetséget. -(..)
- SZövetkezni akarsz velem?"
 
 
"Talán csak azért mentett meg, mert a szerepét játszotta. Elakarja hitetnia az emberekkel, hogy szerelmes belém.
- Ó- sóhajtok, és a fényre gondolok a fiú szemében.- Nem hinném, hogy megjátszotta"
 
 
"Óvatos legyél!- mondom, miután meggyőződtem arról, hogyn nem fogok sírni.
- Te is. -feleli."
 

 
""Azt akarom kiabálni neki,. hogy meneküljön. De már nem megy, mert érzem a testembe fúródó lándzsát."
 
 
"-Győznöd kell.-(...)
- Győzni fogok. Mindkettőnkért."
 

 
"Fényesség borít át, és már nem hallom,, ahogy eldördül a halálomat jelző ágyú."

 
 
 
"Hiányoztok. De majd egyszer újra találkozunk. Szeretettel: Ruta."


10 megjegyzés:

  1. Szia :) olyan szomorú hogy Ruta meghalt nagyon szerettem öt! :( Te viszont nagyon jól írsz csak igy tovább! ;) Mikor készül el a Glimmer története 1.rész? :D már nagyon várom! :D
    Ölelés: Dodo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik ahogy írok, el sem hiszed/hiszitek, egy -egy ilyen komment mennyi löketet tud adni az embernek...
      Eszméletlen sok boldogságot, és energiát ad.
      Nem tudom, szerintem megírok 1-2 részt előre, hogy ne keljen majd annyit várnotok.
      Mindkét csoportba ki fogom írni, hogy tudjátok.
      De igyekszem ;)
      Ölelés: Lara

      Törlés
  2. Szép lezárása volt egy nagyszerű sztorinak. Hiányozni fog, hogy nem kell néznem mindig az értesítéseimet, azt remélve, hogy meglátom: "Lara És Emília posted in Ruta története". Glimmer történetét már szeretettel várom. És ha azt is befejezted, csak annyit tudok mondani... Ne hagyd abba az írást, sok tehetséged van hozzá.
    Ölel: Sarah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, mennyi örömet okozott nekem ez a pár sor, el sem tudod hinni :)
      Már azt hittem hiába írtam meg ennyi fejezetet, de örülök, hogy valaki(k)re ennyire hatással volt.
      Glimmer története folyamatban, és nyugi, ha azt befejeztem, már tudom is milyen blogot indítok. :)
      Valamint, majd erről is írok a csopikba (azt nem tudom melyikbe), hogy egy másik blog is nyílt, amiben szerkeztő vagyok. Ott is novellákkal, és fanficekkel fogok foglalkozni. majd linkelem.
      Ölelés: Lara :))

      Törlés
    2. u.i.: nekem mindig Sarah Daylor maradsz :) :*

      Törlés
    3. *megnézi, a profilját* Bakker a másik profilomról akartam írni :DD na, mindegy, most a jóval vagyok... ilyen okos is csak én lehetek :"D

      Törlés
    4. Én meg már azt hittem, hogy örökre "levetetted" az írói porfilodat :D
      De nyugi, megsúgom, hogy ilyen velem is szokott lenni :D
      :*

      Törlés
  3. Szia! még egy dolog, de az nem ide tartozik. Tegnap kezdtem a blogolást. És van egy blogom, a rókaképűről. Megnéznéd kérlek milyen eddig?Jó lenne milyen a blog egy profi szájából! ;D

    rokakorona.blogspot.com ez az nem tudok linkelni még. Igen ennyire amatőr kezdő béna vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia;)
      Természetesen megnézem, és biztos nem vagy béna :)
      És én sem vagyok profi, vannak nálam 100× jobb bloggerek. De jól esik, hogy így gondolod.
      Rögtön benézek :)

      Törlés
    2. Írj e-mailt erre a címre, és ott jobban tudok segíteni: laura1020@gmail.hu

      Törlés